Medical insurance

Zgłoszenie reklamacji

W kilku prostych krokach


Masz problem z telefonem? Ta sekcja jest dla Ciebie.

W kilku prostych krokach pomożemy Ci bezpłatnie rozwiązać problem z nowym sprzętem, jeśli mieści się on w zakresie objętym gwarancją.

Jeśli problem wykracza poza zakres gwarancji, rzetelnie wycenimy jego rozwiązanie i zaproponujemy dalsze kroki postępowania.

Layer-4

Proces składania reklamacji

steps6
1.

Poszukaj
rozwiązania

w sekcji FAQ

steps7
2.

Zgłoś
reklamację

przez formularz

steps2
3.

Kontaktujemy się z Tobą – pomoc zdalna bądź etykieta dla kuriera

steps9
4.

Dzięki etykiecie zamawiasz usługę kurierską

steps10
5.

Daj nam 14 dni na naprawę
lub wycenę

steps11
6.

Dostarczamy naprawiony sprzęt na nasz koszt

Pomoc online B2C

 

Zgłoś reklamację     lub     sprawdź status zgłoszonej reklamacji


Jesteś naszym partnerem i Twój klient ma problem z naszym urządzeniem?
Ta sekcja jest dla Ciebie.

W kilku prostych krokach pomożemy Ci bezpłatnie rozwiązać problem z urządzeniem, jeśli mieści się on w zakresie objętym gwarancją.

Layer-4

Proces składania reklamacji

steps6
1.

Poszukaj
rozwiązania

w sekcji FAQ

Krok-2
2.

Zaloguj się
do konta partnera

Krok-3
3.

Jeśli nie masz dostępu do konta napisz do nas lub zadzwoń
na 71 717 74 00

Krok-4
4.

Na koncie partnera znajdziesz dedykowane dla siebie instrukcje jak postępować dalej

Pomoc online B2B

Zgłoś reklamację