Jak odebrać prezent od HAMMERA?

Wymień starego HAMMERA na nowego z rabatem - druga edycja

Akcja wymiany HAMMERÓW wkracza w kolejny etap. Po pilotażu i zebraniu opinii, wyciągnęliśmy wnioski. Efektem jest reedycja akcji, która jest odpowiedzią na Wasze zgłoszenia i prośby. Idziemy do przodu, dlatego udoskonaliliśmy cały proces akcji oraz rozszerzyliśmy gamę modeli zarówno tych, które można oddać-wymienić jak i tych, które można kupić z rabatem. Dzięki temu:


1. nie pozostajesz bez telefonu nawet na chwilę (w razie gdy znasz numer IMEI),

2. możesz wybrać model o jakim marzysz, spośród: HAMMER Energy 2, HAMMER Blade 3, HAMMER Explorer Pro, HAMMER Blade 5G

3. przyczyniasz się do bardziej odpowiedzialnej i ekologicznej utylizacji zbędnych urządzeń.


Zostań z nami i ciesz się wzmocnionym HAMMEREM dłużej!

JAK NAJLEPIEJ ZAPLANOWAĆ PROCES WYMIANY HAMMERA NA NOWY?


UWAGA! Przeczytaj poniższe kroki dokładnie!
Proces wymiany nie odbywa się w formule z ręki do ręki.


• W formularzu wybierz datę odbioru starego HAMMERA (najlepiej wybrać jak najpóźniejszą dostępną datę)


• Otrzymasz link, by złożyć zamówienie na nowego HAMMERA - nowy telefon dostarczymy w ciągu 2 dni roboczych


• Odbierz nowego HAMMERA


• Skopiuj pliki ze starego telefonu i przenieś na nowy


• Oddaj starego HAMMERA, przekazując paczkę kurierowi w dniu wybranym przez Ciebie w formularzu



ZOBACZ PRZYKŁADOWY PLAN WYMIANY

Co zrobić, by wymienić stary smartfon i otrzymać rabat na zakup nowego?

Działaj krok po kroku, wykorzystując do weryfikacji Twój IMEI!

1. POZNAJ REGULAMIN

Zapoznaj się z informacjami i REGULAMINEM akcji. Postępuj zgodnie z instrukcją.




Uwaga, akcja nie łączy się z innymi promocjami i akcjami organizowanymi przez Organizatora.


2. UZUPEŁNIJ FORMULARZ PODAJĄC IMEI

Uzupełnij FORMULARZ podając numer IMEI starego HAMMERA i zaakceptuj zgody dot. przetwarzania danych i kontaktu w celu realizacji założeń akcji.


Jeśli IMEI jest poprawny, od razu otrzymasz linka do zakupu nowego HAMMERA.


5. POCZEKAJ NA KURIERA

Spakuj urządzenie, usuwając z niego wszystkie dane i karty pamięci/SIM. Przekaż urządzenie kurierowi.

6. WERYFIKACJA

4. ZAMÓW NOWY TELEFON

3. WYPEŁNIJ ANKIETĘ*

Kiedy otrzymamy paczkę z Twoim starym HAMMEREM, zweryfikujemy ją i potwierdzimy zakończenie Twojego udziału w Akcji.

Złóż zamówienie na wybranego nowego HAMMERA korzystając z dedykowanego linka.

Pamiętaj, aby przy zamówieniu podać ten sam adres e-mail, co w formularzu zgłoszeniowym.

Jeśli jesteś zainteresowany dodatkowymi 12 miesiącami opieki gwarancyjnej na Twojego nowego HAMMERA, możesz wypełnić ankietę na temat wzmocnionych modeli, do której link otrzymasz w e-mailu o rozstrzygnięciu zgłoszenia.

Pamiętaj, aby podać w niej ten sam adres e-mail, co w formularzu zgłoszeniowym.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.

Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

NIE MOŻESZ ODCZYTAĆ NUMERU IMEI?

*krok nieobowiązkowy

Spokojnie, nadal możesz wziąć udział w akcji! Podążaj poniższą ścieżką:


POZNAJ REGULAMIN

UZUPEŁNIJ FORMULARZ POMIJAJĄC IMEI

WYPEŁNIJ ANKIETĘ*

ZAMÓW NOWY TELEFON

POCZEKAJ NA KURIERA

POCZEKAJ NA WERYFIKACJĘ

Zobacz, jakie nowe modele czekają na Ciebie:

SPRAWDŹ

Wyświetlacz: 5.5″

Bateria: 5000 mAh

Odporność: IP68, IK05

Certyfikat: MIL-STD-810G

Aparat: 13 Mpx

Pamięć: RAM 3 GB

Sieć: 4G LTE, 3G, 2G

HAMMER ENERGY 2

HAMMER BLADE 3

HAMMER EXPLORER PRO

Wyświetlacz: 6.2″

Bateria: 5000 mAh

Odporność: IP69, IK07, Droptest 1.2 m Aparat: 48 Mpx

Pamięć: RAM 4.0 GB

Sieć: 4G LTE, 3G, 2G

Wyświetlacz: 5.7″

Bateria: 5000 mAh

Odporność: IP69

Aparat: 48 Mpx

Pamięć: RAM 6 GB

Sieć: 4G LTE, 3G, 2G

SPRAWDŹ
SPRAWDŹ

HAMMER BLADE 5G

Wyświetlacz: 6.3″

Bateria: 5000 mAh

Odporność: IP69

Aparat: 48 Mpx

Pamięć: RAM 6 GB

Sieć: 5G, 4G, 3G, 2G

SPRAWDŹ

Jeśli chcesz zyskać dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na swojego nowego HAMMERA, możesz wypełnić dodatkową ankietę na temat wzmocnionych modeli!

Link do ankiety otrzymasz w mailu z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia.

FAQ

Co zmieniło się względem poprzedniej edycji akcji?

Po wnikliwej analizie Waszych głosów postanowiliśmy zmienić zasady akcji poprzez:
• Umożliwienie swobodnego przeniesienia plików i kontaktów ze starego telefonu do nowego, poprzez odwrócenie procesu i dokonanie zakupu przed oddaniem starego modelu kurierowi

• Poszerzenie oferty skupowanych modeli

• Poszerzenie oferty modeli do zakupu z rabatem

Czy w ramach akcji mogę zgłosić dowolny model HAMMER?

W ramach akcji „Wymień starego HAMMERA i odbierz nowego z rabatem” można zgłosić poniższe modele:


HAMMER AXE

• HAMMER Axe 3G

• HAMMER Axe LTE

• HAMMER Axe M LTE

• HAMMER AXE PRO


HAMMER ACTIVE

• HAMMER Active

• HAMMER Active 2

• HAMMER Active 2 LTE


HAMMER BLADE

• HAMMER Blade

• HAMMER Blade 2 Pro

• HAMMER Blade 3


HAMMER BOLT

• HAMMER Bolt


HAMMER ENERGY

• HAMMER Energy

• HAMMER Energy 18x9

• HAMMER Energy 2

• HAMMER Energy 3G


HAMMER EXPLORER

• HAMMER Explorer

• HAMMER Explorer Pro


HAMMER FORCE

• HAMMER Force 16GB

• HAMMER Force 8GB


HAMMER IRON

• HAMMER Iron

• HAMMER Iron 2

• HAMMER Iron 3

• HAMMER Iron 3 LTE


HAMMER TITAN

• HAMMER Titan

• HAMMER Titan 2


H-SMART

• HAMMER H-SMART


Jak odczytać numer IMEI?

Aby odczytać numer IMEI z urządzenia, użyj kodu *#06# lub odczytaj go z pudełka. Numer IMEI to pole nieobowiązkowe, ale jego poprawne uzupełnienie umożliwia przyspieszenie wysłania linka do zakupu nowego HAMMERA. Jeśli Twój numer IMEI jest weryfikowany jako niepoprawny, prawdopodobnie został on już wykorzystany do udziału w Akcji lub zawiera literówkę. Jeśli z różnych przyczyn (np. Twój HAMMER nie działa) nie jesteś w stanie odczytać numeru IMEI Twojego urządzenia, pozostaw pole puste, a zrealizujemy Twoje zgłoszenie nieco wolniejszą ścieżką.

Czy zgłaszany telefon musi działać?

Zgłoszony model nie musi działać, czy uruchamiać się, ale musi być kompletny pod względem komponentów wewnętrznych. Dopuszczalna jest wybrakowana obudowa. Nie mogą być to urządzenia w stanie uniemożliwiającym ich identyfikację. Dołączenie oryginalnych akcesoriów takich jak zasilacz czy przewód ładowania nie jest konieczne, ale możliwe.

Czy otrzymaną zniżkę po pozytywnej weryfikacji mogę wykorzystać w celu zakupu innego modelu z oferty myPhone lub HAMMER?

Po pozytywnej weryfikacji otrzymaną zniżkę można wykorzystać jedynie na zakup modeli dostępnych w dedykowanym linku przesłanym w wiadomości mailowej:


• HAMMER Energy 2

• HAMMER Blade 3

• HAMMER Explorer Pro

• HAMMER Blade 5G

Od kiedy do kiedy trwa akcja wymiany modeli?

Akcja wystartowała z początkiem kwietnia 2021 roku i będzie trwała do odwołania. O jej zakończeniu poinformujemy z miesięcznym wyprzedzeniem na oficjalnej stronie akcji.

Czy to ja ponoszę koszt kuriera jeżeli zgłoszenie będzie rozpatrzone negatywnie?

Kurier jest zamówiony i opłacony przez organizatora akcji tj. firmę mPTech.

Co stanie się z oddanymi urządzeniami?

Niezależnie, czy zgłoszenie zostało rozpatrzone przez mPTech pozytywnie czy negatywnie, przekazane urządzenia zostanie poddane bezpiecznej utylizacji.

Czy w ramach akcji mogę zgłosić więcej niż jeden smartfon?

Tak, w ramach akcji można zgłosić wiele sztuk starych modeli, jednak każdy model wymaga jednorazowo, osobnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego. W efekcie, jeżeli chcemy zgłosić dwie sztuki, należy wypełnić formularz dwa razy - odpowiednio dla każdego z egzemplarza.

Zgłoszenie jednego używanego urządzenia upoważnia do zakupu jednego nowego. Nie obowiązuje sumowanie zniżek. Innymi słowy, zgłoszenie dwóch starych urządzeń nie uprawnia do dwukrotnego naliczenia rabatu na zakup jednego urządzenia.

Czy możliwa jest wymiana zniżki na gotówkę, inny gadżet, bon na zakup innego modelu HAMMER?

W ramach akcji, po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, klient zyskuje możliwość zakupu wybranych modeli w cenie niższej o 19%. Zniżka nie jest wydawana w formie bonu zakupowego czy vouchera, nie można jej też wymienić na ekwiwalent pieniężny czy inne akcesoria.

Jak spakować odsyłane urządzenie?

Zanim oddasz nam starego HAMMERA, pamiętaj o zgraniu wszelkich multimediów i kontaktów oraz o wyciągnięciu karty SIM i/lub karty pamięci. Jeśli Twój HAMMER wciąż działa, koniecznie przywróć w nim ustawienia fabryczne, usuwając z niego wszelkie dane osobowe i pliki.

Aby odesłać Twój stary telefon, nie musisz mieć oryginalnego opakowania po Twoim HAMMERZE. Wystarczy, że przygotujesz go do wysyłki pakując go w bezpieczny sposób, uniemożliwiający zniszczenie lub zawilgocenie urządzenia.

Co daje Gwarancja 36+?

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu HAMMEROWI przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.

Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.

Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.