Jak odebrać prezent od HAMMERA?

Oddaj HAMMERA Energy lub Energy 18x9

i zyskaj do 130 zł na zakup nowego HAMMERA Energy 2!

Znudził Ci się Twój HAMMER Energy? Masz problemy ze swoim Energy 18x9, a skończyła się gwarancja i myślisz o nowym smartfonie? Jeżeli Twoje odpowiedzi brzmią „TAK” to zachęcamy Cię do wzięcia udziału w naszej akcji i wejścia na wyższy poziom. Dzięki zwrotowi starego HAMMERA przyczyniasz się do bardziej odpowiedzialnego wyeliminowania odpadów. Zyskujesz więcej miejsca w szufladzie oraz możliwość zakupu nowego modelu HAMMER Energy 2 w promocyjnej cenie.

Co zrobić, by wymienić stary smartfon i otrzymać rabat na zakup nowego? Działaj krok po kroku

1.

POZNAJ REGULAMIN

Zapoznaj się z informacjami i REGULAMINEM akcji. Postępuj zgodnie z instrukcją.

2.

UZUPEŁNIJ FORMULARZ

Uzupełnij FORMULARZ i zaakceptuj zgody dot. przetwarzania danych i kontaktu w celu realizacji założeń akcji.

Wspomniane zgody oraz podanie pełnych danych tele-adresowych są niezbędne dla dalszego udziału w akcji.

3.

PRZEKAŻ STARY TELEFON

Odbierz potwierdzenie e-mail o przystąpieniu do akcji, wydrukuj etykietę i oczekuj na kuriera w celu przekazania HAMMERA Energy / Energy 18x9. Kurier jest zamówiony i opłacony przez organizatora tj. firmę mPTech (właściciel marki HAMMER).

4.

WERYFIKACJA

6.

ZAMÓW NOWY TELEFON

5.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Weryfikacja zgłoszenia przez mPTech potrwa do 10 dni roboczych od dnia otrzymania Twojej przesyłki. Oczekuj na wiadomość dot. zakwalifikowania się do akcji.
Odbierz informację e-mail o rozstrzygnięciu zgłoszenia. Jeżeli zostało rozpatrzone pozytywnie - otrzymasz specjalny link do ankiety oraz zakupu HAMMERA Energy 2 w promocyjnej cenie.

W razie negatywnej oceny zgłoszenia Ty decydujesz co zrobić dalej - możemy odesłać Ci zgłoszony model na nasz koszt lub przekazać go we własnym zakresie do recyklingu.

Złóż zamówienie na nowego HAMMERA Energy 2.
Pamiętaj, aby przy zamówieniu podać ten sam adres e-mail, co w formularzu zgłoszeniowym.

Jeśli jesteś zainteresowany dodatkowymi 12 miesiącami opieki gwarancyjnej na Twojego nowego HAMMERA Energy 2, możesz wypełnić dodatkową ankietę na temat wzmocnionych modeli, do której link otrzymasz w e-mailu o rozstrzygnięciu zgłoszenia.

Pamiętaj, aby podać w niej ten sam adres e-mail, co w formularzu zgłoszeniowym.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Zobacz, jak wygląda

HAMMER ENERGY 2

SPRAWDŹ

Wyświetlacz: 5.5"

Bateria: 5000 mAh

Odporność: IP68, IK05

Aparat: 13 Mpx

Pamięć: RAM 3 GB

Sieć: 4G LTE, 3G, 2G

Jeśli chcesz zyskać dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na swojego nowego HAMMERA Energy 2, możesz wypełnić dodatkową ankietę na temat wzmocnionych modeli!

Link do ankiety otrzymasz w mailu z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia.

FAQ

Czy w ramach akcji mogę zgłosić dowolny model HAMMER?

W ramach akcji „Oddaj starego HAMMERA i odbierz nowego Energy 2 z rabatem” można zgłosić jedynie używane modele HAMMER Energy i Energy 18x9.

Czy zgłaszany telefon musi działać?

Zgłoszony model nie musi działać, czy uruchamiać się, ale musi być kompletny pod względem komponentów wewnętrznych. Dopuszczalna jest wybrakowana obudowa. Nie mogą być to urządzenia w stanie uniemożliwiającym ich identyfikację. Dołączenie oryginalnych akcesoriów takich jak zasilacz czy przewód ładowania nie jest konieczne, ale możliwe.

Czy otrzymaną zniżkę po pozytywnej weryfikacji mogę wykorzystać w celu zakupu innego modelu z oferty myPhone lub HAMMER?

Po pozytywnej weryfikacji otrzymaną zniżkę można wykorzystać jedynie na zakup nowego modelu HAMMER Energy 2, korzystając z wygenerowanego linku, jaki zostanie przesłany do Klienta.

Od kiedy do kiedy trwa akcja wymiany modeli?

Akcja wystartowała z początkiem kwietnia 2021 roku i będzie trwała do odwołania. O jej zakończeniu poinformujemy z miesięcznym wyprzedzeniem na oficjalnej stronie akcji.

Czy to ja ponoszę koszt kuriera jeżeli zgłoszenie będzie rozpatrzone negatywnie?

Kurier jest zamówiony i opłacony przez organizatora akcji tj. firmę mPTech.

Co stanie się z oddanym modelem HAMMER Energy / Energy 18x9?

Niezależnie, czy zgłoszenie zostało rozpatrzone przez mPTech pozytywnie czy negatywnie, przekazany HAMMER Energy/Energy 18x9 może zostać przez organizatora zutylizowany.

Czy w ramach akcji mogę zgłosić więcej niż jeden smartfon?

Tak, w ramach akcji można zgłosić wiele sztuk modeli HAMMER Energy lub Energy 18x9, jednak każdy model wymaga jednorazowo, osobnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego. W efekcie jeżeli chcemy zgłosić dwie sztuki, należy wypełnić formularz dwa razy - odpowiednio dla każdego z egzemplarza.

Zgłoszenie jednego używanego urządzenia HAMMER Energy lub HAMMER Energy 18x9 upoważnia do zakupu jednego HAMMERA Energy 2.

Czy możliwa jest wymiana zniżki na zakup Energy 2 na gotówkę, inny gadżet, bon na zakup innego modelu HAMMER?

W ramach akcji, po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, klient zyskuje możliwość zakupu modelu HAMMER Energy 2 w cenie niższej o 130 zł. Zniżka nie jest wydawana w formie bonu zakupowego czy vouchera, nie można jej też wymienić na ekwiwalent pieniężny czy inne akcesoria.

Jak spakować odsyłane urządzenie?

Zanim oddasz nam starego HAMMERA, pamiętaj o zgraniu wszelkich multimediów i kontaktów oraz o wyciągnięciu karty SIM i/lub karty pamięci. Jeśli Twój HAMMER wciąż działa, koniecznie przywróć w nim ustawienia fabryczne, usuwając z niego wszelkie dane osobowe i pliki.

Aby odesłać Twój stary telefon, nie musisz mieć oryginalnego opakowania po Twoim HAMMERZE. Wystarczy, że przygotujesz go do wysyłki pakując go w bezpieczny sposób, uniemożliwiający zniszczenie lub zawilgocenie urządzenia.

Co daje Gwarancja 36+?

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.

Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.

Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

Gwarancja 36+ to blankiet zapewniający Twojemu nowemu Energy 2 przedłużenie standardowej opieki gwarancyjnej do 36 miesięcy, czyli aż o 12 miesięcy dłużej, niż standardowo.Opieka gwarancyjna nie może być przeniesiona na inne urządzenie. W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego po upływie standardowych 24 miesięcy, konieczne będzie okazanie blankietu, dlatego należy zachować go w bezpiecznym miejscu.

WAŻNE: Akcja „Oddaj starego HAMMERA i odbierz nowego Energy 2 z rabatem” to pilotażowy projekt mPTech Sp. z o.o. wymiany smartfonów. W tej chwili dotyczy jedynie wymiany modeli HAMMER Energy i Energy 18x9 na zniżkę, na zakup modelu HAMMER Energy 2.