Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt.

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Product Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.
W tej roli damy Ci możliwość współtworzenia strategii zarządzania produktami oraz budowania portfolio produktów.
Twoje główne zadania to:

  • zarządzanie powierzoną grupą produktową
  • stała analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z fabrykami na rynku wschodnim
  • współpraca z zespołem handlowym, marketingu i serwisem
  • prowadzenie szkoleń produktowych
  • monitoring stanów magazynowych produktów

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • kompleksowe podejście i realny wpływ na finalny wygląd produktu
  • dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • pracę w zespole, który tworzą ludzie z pasją oraz profesjonaliści otwarci i chętnie dzielący się wiedzą
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna

Szukamy osoby, która:

  • posiada doświadczenie w pracy na stanowisku Product Manager w obszarze elektroniki użytkowej lub pokrewnych (warunek konieczny), zna produkty z branży i ich specyfikacje
  • ma zdolności analityczne dotyczące badania trendów rynkowych i zapotrzebowania klienta
  • potrafi z łatwością nawiązywać i budować długotrwałe relacje z dostawcami, posiada umiejętności negocjacyjne,
  • jeśli ma doświadczenie we współpracy z fabrykami na rynku wschodnim będzie to dodatkowym atutem
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym
  • posiada orientację na realizację założonych celów biznesowych, działa samodzielnie, cechuje ją wysoka samodyscyplina w planowaniu i realizowaniu zadań
  • jest kreatywna, aktywnie szuka rozwiązań, zaraża pozytywną energią

Znajdź u nas swoje miejsce! Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Junior Product Manager (Elektronika użytkowa)
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 180 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.

W tej roli będziesz współpracował z Product Managerem w procesie tworzenia i wprowadzania nowego produktu na rynek.

Twoje główne zadania to:

  • wykonywanie analiz i porównań produktowych
  • monitorowanie trendów na rynku, analiza konkurencji
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
  • pozyskiwanie ofert produktów od dostawców
  • monitorowanie realizacji ustaleń z dostawcami
  • zamawianie próbek produktów
  • przygotowywanie prezentacji produktowej
  • współpraca z działem handlowym, marketingu i serwisem

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • szansę na rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie różnych grup produktowych
  • możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Product Manager
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z produktem lub marketingiem produktowym (mile widziane)
  • zainteresowanie elektroniką użytkową
  • umiejętność badania potrzeb klienta
  • zdolność przewidywania trendów rynkowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Jeśli podoba Ci się to, co robimy i chciałbyś współtworzyć portfolio oraz sukces naszych marek, to zapraszamy. Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Performance Marketingu
Marketing
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy ponad kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.

Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • planowanie i prowadzenie kampanii internetowych, które są skuteczne i mierzalne
  • opracowywanie strategii wykorzystania płatnych i organicznych kanałów w celu pozyskania klientów
  • zarządzanie budżetami kampanii
  • budowa lejka konwersji, analiza skuteczności pozyskiwania leadów i jego optymalizacja
  • rekomendowanie rozwiązań i strategii w obszarze performance marketingu

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • możliwość współpracy z dużymi globalnymi klientami
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Nasze oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych online
  • prowadzenie działań z obszaru outbound marketing i lead generation (www, email)
  • praktyczna znajomość SEO/SEM/PPC
  • umiejętność planowania, analizy i raportowania kampanii marketingowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • chęć ciągłego kształcenia się w zakresie reklamy w mediach społecznościowych i nie tylko

Jeśli masz głowę pełną pomysłów i czujesz digitalowego bluesa, niestraszne Ci małe i duże wyzwania, a przede wszystkim wierzysz we własny sukces, aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Sprzedaży Outletowej
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 180 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • zarządzanie sprzedażą w wybranych kanałach dystrybucji (m.in. B2B, portal Allegro, salony outletowe, komisy, serwisy, małe sklepy z elektroniką),
  • budowanie bazy kontrahentów
  • przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i finalizacja sprzedaży
  • współpraca z innymi Działami wewnątrz firmy m.in. Działem Magazynu, Działem Handlowym i Marketingu
  • odpowiedzialność za politykę cenową wyprzedawanego towaru
  • raportowanie zgodnie ze standardami firmy
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników sprzedaży
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Nasze oczekiwania:

  • zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
  • doświadczenie w obszarze związanym ze sprzedażą i obsługą klienta
  • doświadczenie w obsłudze portali aukcyjnych i promocji ofert
  • bardzo dobra umiejętność analizowania danych
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji, komunikatywność
  • umiejętność zarządzania własnym czasem pracy, samodzielność
  • mile widziana znajomość branży elektroniki użytkowej
  • znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Serwisant Techniczny GSM
Serwis
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
W tej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu naprawy urządzeń GSM.

Twoje główne zadania to:

  • diagnozowanie usterek urządzeń GSM
  • wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych oraz wykonywanie innych napraw
  • testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
  • rozliczanie się z pobranych części oraz ilości naprawionych urządzeń
  • tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • atrakcyjne system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • pracę w systemie 2-zmianowym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Nasze oczekiwania

  • wykształcenie min. średnie techniczne w dziedzinie elektroniki mile widziane
  • umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń
  • doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych w autoryzowanym serwisie będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność obsługi lutownicy kolbowej oraz lutownicy na gorące powietrze mile widziane
  • zdolności manualne i dokładność
  • znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w grupie
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą i spełniasz wymagane kryteria Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Asystent/tka Działu Sprzedaży Zagranicznej ze znajomością języka francuskiego
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy ponad kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.

Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji telefonicznych z klientami
  • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
  • przedstawianie oferty klientom
  • tłumaczenia instrukcji obsługi urządzeń, opisów technicznych oraz prezentacji produktowych
  • sporządzanie dokumentacji handlowej
  • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie (jak wolisz)
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • monitorowany parking dla rowerów
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami
  • doświadczenie w sprzedaży lub w obsłudze klienta mile widziane
  • zainteresowanie elektroniką użytkową
  • znajomość MS Office
  • dobra organizacja pracy

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik ds. monitoringu produktów w sieciach handlowych
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • budowanie bazy danych produktów (głównie u klienta Spółki) umieszczanych w gazetkach i billboardach promocyjnych
  • wizytowanie placówek handlowych i wykonywanie monitoringu produktów zgodnie z przyjętymi wytycznymi
  • wyszukiwanie informacji na temat produktów w Internecie oraz opinii użytkowników
  • przygotowywanie raportów

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie na umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu
  • duża elastyczność godzin pracy, możliwość pracy zdalnej
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Spółki
  • lokalizacja siedziby firmy blisko centrum Wrocławia może być atutem (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna

Szukamy osoby, która:

  • posiada czas, aby zarobić dodatkowe pieniądze?
  • swobodnie porusza się po Internecie
  • zna MS Excel
  • potrafi dobrze zorganizować sobie pracę własną
  • jest systematyczna oraz rzetelna

Znajdź u nas swoje miejsce! Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@myphone.pl,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!