Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Junior Product Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

www.mptech.eu

W tej roli będziesz współpracował z Product Managerem w procesie tworzenia i wprowadzania nowego produktu na rynek.

Twoje zadania to:

  • wykonywanie analiz i porównań produktowych
  • monitorowanie trendów na rynku, analiza konkurencji
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
  • pozyskiwanie ofert produktów od dostawców
  • monitorowanie realizacji ustaleń z dostawcami
  • zamawianie próbek produktów
  • przygotowywanie prezentacji produktowej
  • współpraca z działem handlowym, marketingu i serwisem

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z produktem lub marketingiem produktowym (mile widziane)
  • zainteresowanie elektroniką użytkową
  • umiejętność badania potrzeb klienta
  • zdolność przewidywania trendów rynkowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • szansę na rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie różnych grup produktowych
  • możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Product Manager
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia

Jeśli podoba Ci się to, co robimy i chciałbyś współtworzyć portfolio oraz sukces naszych marek, to zapraszamy. Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik Magazynu
Magazyn
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław
mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • prawidłowe i sprawne przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu
  • dbanie o właściwe rozmieszczenie towarów w magazynie
  • obsługa kolektora danych
  • przygotowanie towarów do wysyłki
  • dbałość o porządek w magazynie
  • kompletowanie zamówień
  • pakowanie skompletowanego zamówienia

Nasze wymagania:

  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • dbałość o sprzęt oraz o czystość i porządek w miejscu pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • zainteresowanie elektroniką użytkową (mile widziane)
  • uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych (mile widziane)
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym

To oferujemy

  • pracę od zaraz w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • pracę od poniedziałku do piątku (od 8 do 16 oraz od 10 do 18)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Koordynator E-Commerce
E-commerce
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • koordynowanie procesów wdrażania nowych produktów do sprzedaży i promocji w kanałach e-commerce Spółki
  • uruchamianie i rozwój sprzedaży na zagranicznych serwisach typu Marketplace
  • wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności mających na celu wzrost sprzedaży na różnych platformach sprzedażowych: w sklepie internetowym, Allegro, Amazon Vendor, Ceneo
  • nadzór nad prowadzonymi działaniami performance i kontrola ich efektywności
  • planowanie i optymalizacja budżetu dotyczącego e-commerce
  • bieżąca analiza konkurencji na rynkach e-commerce
  • nadzór i optymalizacja procesów e-commerce w spółce
  • przygotowywanie raportów i analiza wyników sprzedaży
  • koordynacja prac zespołu specjalistów e-commerce

Nasze wymagania:

  • doświadczenie zawodowe związane z rozwojem sprzedaży w kanałach e-commerce
  • znajomość zasad działania analityki sprzedażowej (Google Analytics, Trade Analytics, JungleScout/Helium10)
  • znajomość internetowych systemów reklamowych dla e-commerce (np. Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads)
  • śledzenie bieżących trendów w rozwoju sprzedaży e-commerce
  • zdolność strategicznego myślenia i planowania działań
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji ze współpracownikami oraz klientami wewnętrznymi
  • dobrej organizacji pracy i szybkości w działaniu
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem

To oferujemy

  • doświadczenie zawodowe związane z rozwojem sprzedaży w kanałach e-commerce
  • znajomość zasad działania analityki sprzedażowej (Google Analytics, Trade Analytics, JungleScout/Helium10)
  • znajomość internetowych systemów reklamowych dla e-commerce (np. Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads)
  • śledzenie bieżących trendów w rozwoju sprzedaży e-commerce
  • zdolność strategicznego myślenia i planowania działań
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji ze współpracownikami oraz klientami wewnętrznymi
  • dobrej organizacji pracy i szybkości w działaniu
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Performance Marketingu
E-commerce
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • samodzielne planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads,
  • prowadzenie kampanii Amazon/ Allegro/ eBay Ads (jeśli nie masz w tym doświadczenia – przeszkolimy Cię)
  • prowadzenie kampanii remarketingowych przy użyciu Criteo lub innych platform
  • analiza działań konkurencji w kontekście akcji performance marketingowych
  • obsługa narzędzi marketing automation – Edrone, w tym tworzenie baz klientów i ich segmentacja oraz planowanie działań skierowanych do określonych grup docelowych
  • realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)
  • pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji

Nasze wymagania:

  • znajomość narzędzi Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center)
  • dobra znajomość Excela i zdolność analitycznego myślenia
  • wiedza i zainteresowania z zakresu e-commerce
  • doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt
  • doświadczenie w prowadzeniu Allegro/ Amazon / eBay Ads lub jeśli nie masz doświadczenia – gotowość do nauki
  • znajomość języka angielskiego mile widziana
  • dobra organizacja pracy, terminowość
  • samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel
  • umiejętność pracy w zespole (współpraca ze specjalistami ds. marketingu, działem sprzedaży online i działem content/graficznym)

To oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • przyjazne środowisko i atmosferę pracy
  • pracę w zespole pasjonatów
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Retail Chain Sales Manager
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław
mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • rozwój sprzedaży marek własnych i Private Label w sieciach handlowych
  • definiowanie nowych potencjałów i szans biznesowych wśród aktualnych oraz nowych Klientów
  • badanie i raportowanie potrzeb Klienta, dbanie o dobre relacje i przepływ informacji z kupcami
  • codzienna współpraca z działem produktowym w zakresie wyboru właściwych produktów
  • tworzenie dedykowanych ofert handlowych
  • monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji
  • uczestnictwo w negocjacjach handlowych
  • współpraca z różnymi działami Spółki mPTech i całej Grupy Kapitałowej TelForceOne.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie handlowe lub w zarządzaniu produktem
  • umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • determinacja w działaniu i nastawienie na realizację celów długoterminowych
  • zdolności negocjacyjne
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • umiejętność badania potrzeb klienta
  • śledzenie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów i rozwoju oferty
  • umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym

To oferujemy

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • realny wpływ na strategię biznesową firmy i jej wyniki
  • szansę na rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie różnych grup produktowych
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Sprzedaży Zagranicznej (ze znajomością j. angielskiego)
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja planów sprzedażowych na podległych rynkach
  • monitorowanie działań konkurencji i analizowanie dostępnych danych rynkowych
  • aktywne pozyskiwanie partnerów handlowych i nawiązywanie z nimi współpracy
  • utrzymywanie relacji i kompleksowa obsługa obecnych klientów zagranicznych
  • skuteczne prowadzenie negocjacji
  • wyjazdy handlowe do klientów oraz na targi branżowe
  • przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych

Nasze wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • minimum 2 – letnie doświadczenie w sprzedaży w dziale eksportu (mile widziane w branży elektroniki użytkowej, IT)
  • wysokie kompetencje negocjacyjne oraz komunikacyjne
  • samodzielność w pozyskiwaniu nowych klientów
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami
  • gotowość do podróży zagranicznych (w zależności od sytuacji epidemiologicznej)
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość MS Office

To oferujemy

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • udział w najbardziej prestiżowych imprezach targowych w Europie – m.in. MWC Barcelona oraz IFA Berlin
  • wsparcie zespołu, który codziennie wita się z naszymi partnerami/klientami zagranicznymi w kilku europejskich językach
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik Działu Obsługi Zleceń Reklamacyjnych
Reklamacje
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław
mPTech Sp. z o.o. to jeden z największych rodzimych producentów smartfonów i telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasze portfolio urządzeń mobilnych składa się z produktów podzielonych na trzy marki własne: myPhone, HAMMER oraz techbite. Blisko współpracujemy z Google i uczestniczymy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia firmom wybór i wdrożenie najlepszych urządzeń z systemem Android oraz efektywne zarządzanie nimi. Jesteśmy także autorem aplikacji mobilnej 4family, zwiększającej bezpieczeństwo i poprawiającej zdalną opiekę nad osobami starszymi oraz dziećmi.

Współpracujemy z największymi krajowymi i zagranicznymi operatorami komórkowymi i sieciami elektromarketów, ale także z mniejszymi, lokalnymi sieciami sprzedaży detalicznej. Dodatkowo obsługujemy, w modelu private label, jedną z największych międzynarodowych sieci handlowych w zakresie produkcji i dostaw elektroniki użytkowej.

Twój zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i wydawanie paczek kurierom
  • przygotowanie przesyłek do przyjęcia zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
  • terminowe przekazywanie urządzeń do poszczególnych zespołów
  • dbanie o powierzony sprzęt oraz mienie
  • pakowanie paczek gabarytowych
  • współpraca z innymi działami firmy
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego

Nasze wymagania:

  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • znajomość podstaw MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej
  • uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem (nie jest to warunek konieczny)

To oferujemy

  • pracę od zaraz w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • pracę od poniedziałku do piątku (godziny pracy do ustalenia, głównie od 7:00 do 15:00 lub 8:00 do 16:00 lub 9:00 do 17:00)
  • możliwość rozwoju zawodowego – awanse wewnętrzne
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@mptech.eu,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!