Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt.

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Product Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.
W tej roli damy Ci możliwość współtworzenia strategii zarządzania produktami oraz budowania portfolio produktów.
Twoje główne zadania to:

  • zarządzanie powierzoną grupą produktową
  • stała analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z fabrykami na rynku wschodnim
  • współpraca z zespołem handlowym, marketingu i serwisem
  • prowadzenie szkoleń produktowych
  • monitoring stanów magazynowych produktów

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • kompleksowe podejście i realny wpływ na finalny wygląd produktu
  • dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • pracę w zespole, który tworzą ludzie z pasją oraz profesjonaliści otwarci i chętnie dzielący się wiedzą
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna

Szukamy osoby, która:

  • posiada doświadczenie w pracy na stanowisku Product Manager w obszarze elektroniki użytkowej lub pokrewnych (warunek konieczny), zna produkty z branży i ich specyfikacje
  • ma zdolności analityczne dotyczące badania trendów rynkowych i zapotrzebowania klienta
  • potrafi z łatwością nawiązywać i budować długotrwałe relacje z dostawcami, posiada umiejętności negocjacyjne,
  • jeśli ma doświadczenie we współpracy z fabrykami na rynku wschodnim będzie to dodatkowym atutem
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym
  • posiada orientację na realizację założonych celów biznesowych, działa samodzielnie, cechuje ją wysoka samodyscyplina w planowaniu i realizowaniu zadań
  • jest kreatywna, aktywnie szuka rozwiązań, zaraża pozytywną energią

Znajdź u nas swoje miejsce! Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

E-commerce Manager
Marketing
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 180 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl
www.hammeromania.pl
www.sklep.mptech.eu

W tej roli będziesz koordynował projekty digitalowe spółki i odpowiadał za maksymalizację e-sprzedaży. Do dyspozycji masz zespół www, agencje interaktywne, merytoryczne wsparcie i nowoczesne narzędzia.

Twoje główne zadania to:

  • koordynowanie projektu wdrożenia nowych produktów do e-commerce
  • wdrażanie strategii i taktyk e-commerce na wielu platformach sprzedażowych: w e-sklepie, Allegro, Amazon, Ceneno itp
  • zarządzanie promocją i pozycjonowaniem kategorii produktowych na platformach sprzedażowych
  • analityka sprzedażowa oraz planowanie i optymalizacja wydatków reklamowych związanych z e-commerce
  • prowadzenie działań e-commerce poprzez aplikację mobilną
  • nadzór i optymalizacja procesów e-commerce w spółce
  • zarządzanie bazą klientów CRM i aktywne działania na niej
  • koordynowanie harmonogramu promocji

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • dołączenie do zespołu, gdzie kultywujemy osobiste, jak i wspólne sukcesy
  • rozwój kompetencji w obszarze e-commerce, www, zarządzania projektami, optymalizacji procesów biznesowych
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi, np. Magento 2, PIM, Jira,
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Nasze oczekiwania:

  • Posiada doświadczenie zawodowe związane z obszaru e-commerce (prowadzenie sprzedaży zarówno poprzez własny sklep, jak również inne platformy sprzedażowe (obowiązkowo Allegro, Amazon, Ceneo).
  • Posiada kompetencję z zakresu analityki sprzedażowej (Google Analytics lub systemy ERP)
  • Jest nastawiona na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań
  • Jest kreatywna, szukająca rozwiązań, inicjator pomysłów.
  • Łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje, dobrze czuje się w pracy zespołowej, jest komunikatywna.
  • Zna język angielski – dodatkowy atut.

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Tester oprogramowania
Software
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 180 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl

Twoje główne zadania to:

  • testowanie urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, tablety) – oprogramowanie, funkcjonalność, parametry
  • zgłaszanie błędów w oprogramowaniu z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
  • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za usuwanie zgłaszanych defektów
  • kontakt z dostawcami zagranicznymi
  • przygotowywanie raportów z postępu w testach oraz z wyników testów
  • tworzenie scenariuszy testowania oraz skryptów do automatyzacji procesu testowania

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość rozwoju zawodowego w zakresie testowania automatycznego
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie (jak wolisz)
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • monitorowany parking dla rowerów
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w prowadzeniu testów manualnych/ automatycznych
  • doświadczenie w prowadzeniu testów funkcjonalnych, penetracyjnych oraz regresyjnych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość systemu ANDROID (widocznym atutem będzie umiejętność programowania na ten system, znajomość narzędzi SDK)
  • swobodne poruszanie się w środowisku LINUX
  • umiejętność programowania w systemie
  • wykształcenie techniczne wyższe lub w trakcie studiów
  • zainteresowanie technologią mobilną oraz branżą mobilną
  • znajomość pakietów biurowych
  • dobra organizacja czasu pracy, elastyczność
  • znajomość języków skryptowych będzie dodatkowym atutem

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Serwisant Techniczny GSM
Serwis
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.
W tej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu naprawy urządzeń GSM.

Twoje główne zadania to:

  • diagnozowanie usterek urządzeń GSM
  • wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych oraz wykonywanie innych napraw
  • testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
  • rozliczanie się z pobranych części oraz ilości naprawionych urządzeń
  • tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • atrakcyjne system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • pracę w systemie 2-zmianowym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Nasze oczekiwania

  • wykształcenie min. średnie techniczne w dziedzinie elektroniki mile widziane
  • umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń
  • doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych w autoryzowanym serwisie będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność obsługi lutownicy kolbowej oraz lutownicy na gorące powietrze mile widziane
  • zdolności manualne i dokładność
  • znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w grupie
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą i spełniasz wymagane kryteria Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Asystent/tka Działu Sprzedaży Zagranicznej ze znajomością języka francuskiego
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy ponad kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.

Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji telefonicznych z klientami
  • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
  • przedstawianie oferty klientom
  • tłumaczenia instrukcji obsługi urządzeń, opisów technicznych oraz prezentacji produktowych
  • sporządzanie dokumentacji handlowej
  • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie (jak wolisz)
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • monitorowany parking dla rowerów
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami
  • doświadczenie w sprzedaży lub w obsłudze klienta mile widziane
  • zainteresowanie elektroniką użytkową
  • znajomość MS Office
  • dobra organizacja pracy

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@myphone.pl,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!