Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt.

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Analityk ds. Optymalizacji Procesów Magazynowych (kompletownia zamówień i aktualizacji oprogramowania)
Dział Techniczny
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych smatfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone oraz Hammer? Jeśli nie, to nic straconego! Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy.

Na etapie wdrażania zadbamy, abyś nie miał żadnych wątpliwości, nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzą Cię krok po kroku w świat mPTech.

W ramach umowy o pracę zapewnimy Ci:

zadania, które z pewnością zrealizujesz:

  • przeprowadzanie analizy i ustalenie norm czasowych dotyczących wgrywania oprogramowania do urządzeń mobilnych
  • opracowanie i wdrożenie metod optymalizujących proces wgrywania oprogramowania
  • opracowanie i wdrożenie metod optymalizujących proces przygotowania produktu zgodnie z zapotrzebowaniem klienta
  • wsparcie zespołu w dążeniu do realizacji założonych norm
  • sporządzanie okresowych analiz i statystyk dotyczących efektywności wdrożonych rozwiązań
  • określanie kosztów realizacji poszczególnych usprawnień
  • współpraca z Działem Technicznym

oraz korzyści:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Jaki jest nasz ideał?

  • posiada zdolności analityczne
  • interesuje się elektroniką użytkową
  • kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywny w działaniu
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje, lubi pracować w zespole
  • zna MS Office

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Product Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne.

Zespół naszej Spółki liczy ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl

W tej roli damy Ci możliwość współtworzenia strategii zarządzania produktami oraz budowania portfolio produktów.

Twoje główne zadania to:

  • zarządzanie powierzoną grupą produktową
  • stała analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z fabrykami w Chinach
  • współpraca z zespołem handlowym, marketingowym i serwisem
  • prowadzenie szkoleń produktowych
  • monitoring stanów magazynowych produktów

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • kompleksowe podejście i realny wpływ na finalny wygląd produktu
  • dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • pracę w zespole, który tworzą ludzie z pasją oraz profesjonaliści otwarci i chętnie dzielący się wiedzą
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna

Jaki jest nasz ideał?

  • posiada doświadczenie w pracy na stanowisku Product Manager w obszarze elektroniki użytkowej lub pokrewnych (warunek konieczny), zna produkty z branży i ich specyfikacje
  • ma zdolności analityczne dotyczące badania trendów rynkowych i zapotrzebowania klienta
  • potrafi z łatwością nawiązywać i budować długotrwałe relacje z dostawcami, posiada umiejętności negocjacyjne,
    jeśli ma doświadczenie we współpracy z fabrykami chińskimi będzie to dodatkowym atutem
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym
  • posiada orientację na realizację założonych celów biznesowych, działa samodzielnie, cechuje ją wysoka samodyscyplina w planowaniu i realizowaniu zadań
  • jest kreatywna, aktywnie szuka rozwiązań, zaraża pozytywną energią

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Logistyki Zakupu
Logistyka
Zobacz więcej Zobacz mniej

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy powyżej 3 milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Nasz zespół liczy ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.
www.myphone.pl

Twoje główne zadania to:

  • współpraca z kontrahentami zagranicznymi głównie na rynku wschodnim
  • organizacja procesu zakupu i ustalanie warunków w zakresie logistyki zakupu
  • realizacja procesu zakupu zgodnie z poczynionymi ustaleniami i terminami
  • koordynacja procesu certyfikacji produktu
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie prowadzenia projektu m.in. z działem technicznym, marketingu oraz z działem produktu
  • praca na wewnętrznych systemach logistycznych oraz aktualizacja danych

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • dołączenie do zespołu, którego zaangażowanie, specjalistyczna wiedza i doświadczenie mają znaczący wpływ na rozwój firmy
  • rozwój kompetencji z zakresu zarządzania projektami
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Szukamy osoby, która:

  • posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów zakupowych
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje, jeśli ma doświadczenie we współpracy z kontrahentami chińskimi będzie to dodatkowym atutem
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim
  • nastawiona na osiąganie wyznaczonych celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań
  • zna MS Office
  • interesuje się elektroniką użytkową – mile widziane

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.myphone.pl/kariera

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik Magazynu
Magazyn
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych urządzeń elektroniki użytkowej, a także smartfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone i Hammer?

Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy. Następnie zadbamy, aby nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzili Cię krok po kroku w świat mPTech.

W ramach umowy o pracę zapewnimy Ci:

zadania, które z pewnością zrealizujesz:

  • prawidłowe i sprawne przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu
  • dbanie o właściwe rozmieszczenie towarów w magazynie
  • obsługa kolektora danych
  • przygotowanie towarów do wysyłki
  • dbałość o porządek w magazynie
  • kompletowanie zamówień
  • pakowanie skompletowanego zamówienia

oraz korzyści:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku (od 8 do 16 oraz od 10 do 18)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Jaki jest nasz ideał?

  • posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywny w działaniu
  • jest gotowy do pracy w systemie zmianowym
  • dba o sprzęt oraz o czystość i porządek w miejscu pracy
  • dobrze czuje się w współpracy zespołowej
  • posiada doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • interesuje się elektroniką użytkową (mile widziane)

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik Magazynu serwisowego
Magazyn
Zobacz więcej Zobacz mniej

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy powyżej 3 milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Nasz zespół liczy ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

Twoje główne zadania to:

  • przyjmowanie i wydawanie komponentów i części zamiennych
  • weryfikacja jakości części zamiennych
  • kompletowanie i wysyłka zamówień
  • obsługa serwisów zagranicznych, wyposażanie ich w potrzebny asortyment
  • właściwe rozmieszczenie części serwisowych w magazynie
  • obsługa kolektora danych
  • dbałość o porządek w magazynie

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym
  • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu budowy urządzeń elektroniki użytkowej
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Szukamy osoby, która:

  • posiada wysoką samodyscyplinę w realizowaniu zadań
  • jest gotowy do pracy w systemie zmianowym
  • dba o sprzęt oraz o czystość i porządek w miejscu pracy
  • dobrze czuje się we współpracy zespołowej
  • interesuje się elektroniką użytkową (mile widziane)

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty z tej listy, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Asystent ds. Obsługi Serwisów Zagranicznych
Reklamacje
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i HAMMER, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Zespół naszej Spółki liczy ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl

W tej roli będziesz zajmował się kompleksową obsługą serwisów zagranicznych.

Twoje główne zadania to:

  • zarządzanie obiegiem części zamiennych
  • wsparcie techniczne serwisu w zakresie software i hardware
  • monitorowanie realizacji poziomu napraw
  • realizacja zamówień części zamiennych do serwisów zagranicznych
  • analiza raportów – weryfikacja zasadności napraw na podstawie otrzymanych części zamiennych

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Jaki jest nasz ideał?

  • Posiada wiedzę techniczną z zakresu elektroniki ( budowa telefonów komórkowych i tabletów) oraz ma doświadczenie w pracy w serwisie swobodnie komunikuje się w języku angielskim (warunek konieczny)
  • potrafi myśleć analitycznie, zna MS Excel
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • łatwo nawiązuje relacje, dobrze czuje się w pracy zespołowej

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zleceń Reklamacyjnych
Reklamacje
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych urządzeń elektroniki użytkowej, a także smartfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone i Hammer? Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy.

Na etapie wdrażania zadbamy, aby nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzili Cię krok po kroku w świat mPTech.

W ramach współpracy zapewnimy Ci:

zadania, które z pewnością zrealizujesz:

  • fizyczne przyjmowanie, wydawanie oraz wysyłka reklamowanych urządzeń
  • kontakt mailowy z klientem
  • wystawianie dokumentów finansowych za naprawy płatne
  • dbanie o powierzony sprzęt oraz mienie
  • współpraca z innymi działami firmy
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego

oraz korzyści:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz na umowę zlecenie
  • pracę od poniedziałku do piątku (godziny pracy do ustalenia)
  • możliwość nawiązania stałej współpracy
  • dobrą atmosferę pracy sprzyjającą kreatywnemu działaniu
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Jaki jest nasz ideał?

  • posiada doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje, lubi pracować w zespole, jest komunikatywny
  • zna MS Office oraz potrafi obsługiwać pocztę elektroniczną, posiada minimum wykształcenie średnie
  • nastawiony na osiąganie celów, efektywny w działaniu, nie straszna mu praca pod presją czasu
  • interesuje się elektroniką użytkową – mile widziane
  • kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Serwisant Techniczny GSM
Serwis
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych smatfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone oraz Hammer? Jeśli nie, to nic straconego! Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy.

Na etapie wdrażania zadbamy, abyś nie miał żadnych wątpliwości, nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzą Cię krok po kroku w świat mPTech.

W ramach umowy o pracę zapewnimy Ci:

zadania, które z pewnością zrealizujesz:

  • diagnozowanie usterek urządzeń GSM
  • naprawa usterek
  • przeprowadzenie testów
  • tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw

oraz korzyści:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • atrakcyjne system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • pracę w systemie 2-zmianowym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dobrą atmosferę pracy sprzyjającą kreatywnemu działaniu
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Jaki jest nasz ideał?

  • posiada doświadczenie na podobnym stanowisku, potrafi obsługiwać lutownicę kolbową oraz lutownicę na gorące powietrze (mile widziane)
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje, lubi pracować w zespole
  • zna MS Office
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywny w działaniu
  • interesuje się elektroniką użytkową – mile widziane
  • kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! A jeśli nie… to również aplikuj, wszak ideałów nie ma, a my nauczymy Cię tego, co potrzebne.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Asystent/tka Działu Sprzedaży z j. angielskim
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych urządzeń elektroniki użytkowej, a także smatfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone i Hammer?

Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy.

Na etapie wdrażania zadbamy, abyś nie miał żadnych wątpliwości, nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzą Cię krok po kroku w świat mPTech.

www.myphone.pl
www.hammeromania.pl

W ramach umowy o pracę zapewnimy Ci:

zadania, które z pewnością zrealizujesz:

  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji telefonicznych z klientami
  • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
  • tłumaczenia
  • sporządzanie dokumentacji handlowej
  • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży

oraz korzyści:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Jaki jest nasz ideał?

  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim w mowie i piśmie
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje z klientami, dobrze czuje się w pracy zespołowej
  • zna MS Office
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywny w działaniu
  • interesuje się elektroniką użytkową – mile widziane
  • kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Eksportu (ze znajomością języka francuskiego)
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy powyżej 3 milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl
W tej roli będziesz nawiązywać i rozwijać współpracę z kontrahentami na rynku francuskim oraz prowadzić działania sprzedażowe.

Twoje główne zadania to:

  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • analiza konkurencji – porównywanie cen i specyfikacji produktów
  • kontrola dostępności oraz cen naszych produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • przedstawianie oferty klientom
  • ustalanie akcji marketingowych/promocyjnych na oferowane produkty
  • udział w targach i wystawach branżowych
  • tłumaczenia instrukcji obsługi urządzeń, opisów technicznych oraz prezentacji produktowych
  • realizacja budżetu sprzedaży
  • raportowanie wyników działań sprzedażowych

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • bezpieczne i przyjazne miejsce pracy
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Szukamy osoby, która:

  • swobodnie komunikuje się w języku francuskim w mowie i piśmie (warunek konieczny), jeśli zna również inny język obcy będzie to dodatkowym atutem
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje z klientami, dobrze czuje się w pracy zespołowej, jest komunikatywny
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań
  • posiada doświadczenie w sprzedaży
  • kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów
  • zna MS Office

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. Eksportu (ze znajomością języka hiszpańskiego)
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy powyżej 3 milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl
W tej roli będziesz nawiązywać i rozwijać współpracę z kontrahentami na rynku hiszpańskim oraz prowadzić działania sprzedażowe.

Twoje główne zadania to:

  • przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • analiza konkurencji – porównywanie cen i specyfikacji produktów
  • kontrola dostępności oraz cen naszych produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • przedstawianie oferty klientom
  • ustalanie akcji marketingowych/promocyjnych na oferowane produkty
  • udział w targach i wystawach branżowych
  • tłumaczenia instrukcji obsługi urządzeń, opisów technicznych oraz prezentacji produktowych
  • realizacja budżetu sprzedaży
  • raportowanie wyników działań sprzedażowych

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • bezpieczne i przyjazne miejsce pracy
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • aromatyczną kawę bez ograniczeń

Szukamy osoby, która:

  • swobodnie komunikuje się w języku hiszpańskim w mowie i piśmie ( warunek konieczny), jeśli zna również inny język obcy będzie to dodatkowym atutem
  • łatwo nawiązuje i utrzymuje relacje z klientami, dobrze czuje się w pracy zespołowej, jest komunikatywny
  • nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań
  • interesuje się elektroniką użytkową – mile widziane
  • posiada doświadczenie w sprzedaży
  • zna MS Office

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Pracownik ds. monitoringu produktów w sieciach handlowych
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhone i Hammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite). Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy powyżej 3 milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.

Należymy do Grupy Kapitałowej TelForceOne. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją. Zapraszamy Cię do świata mPTech.

www.myphone.pl

Twoje główne zadania to:

  • budowanie bazy danych produktów (głównie u klienta Spółki) umieszczanych w gazetkach i billboardach promocyjnych
  • wizytowanie placówek handlowych i wykonywanie monitoringu produktów zgodnie z przyjętymi wytycznymi
  • wyszukiwanie informacji na temat produktów w Internecie oraz opinii użytkowników
  • przygotowywanie raportów

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • zatrudnienie na umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu
  • duża elastyczność godzin pracy, możliwość pracy zdalnej
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Spółki
  • lokalizacja siedziby firmy blisko centrum Wrocławia może być atutem (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna

Szukamy osoby, która:

  • posiada czas, aby zarobić dodatkowe pieniądze😊
  • swobodnie porusza się po Internecie
  • zna MS Excel
  • potrafi dobrze zorganizować sobie pracę własną
  • jest systematyczna oraz rzetelna

Jeśli śmiało odznaczasz wszystkie punkty na tej liście, nie wahaj się ani chwili! Aplikuj!

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@myphone.pl,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!