Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt.

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Młodszy Specjalista ds. Elektroniki Użytkowej
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

mptech.eu

Poszukujemy osoby, która:

  • śledzi i pasjonuje się nowinkami technologicznymi
  • chce zdobyć lub rozwinąć doświadczenie zawodowe w pracy z produktem
  • będzie aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia i wprowadzania produktu na rynek
  • na podstawie wykonanych porównań produktowych i analiz rynku będzie inicjować zmiany i usprawnienia urządzeń zgodnie z zaobserwowanymi trendami
  • swobodnie posługuje się językiem angielskim w mowie i w piśmie
  • jest chętna do poznawania nowych kultur w ramach pracy w środowisku międzynarodowym
  • jest komunikatywna – śmiało wyraża swoje opinie i z łatwością nawiązuje relacje
  • lubi dynamiczne środowisko pracy i posiada zmysł organizacyjny

Nasze oczekiwania:

  • zainteresowanie elektroniką użytkową i mobilną
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: elektronika lub pokrewne)
  • umiejętność przygotowywania i przedstawiania prezentacji
  • zmysł analityczny
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
  • odpowiedzialność i zaangażowanie
  • umiejętność organizacji i planowania

Mile widziane:

  • zdolności negocjacyjne
  • posiadanie certyfikatu PMI lub Prince 2
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • możliwość prowadzenia samodzielnych projektów, których efektem końcowym są produkty widoczne na półkach znanych sieci marketów
  • atrakcyjny system premiowy
  • jasno określona ścieżka rozwoju – możliwość awansu
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • dogodną lokalizację firmy – blisko centrum Wrocławia
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz
  • służbowe wyjazdy zagraniczne

Jeśli podoba Ci się to, co robimy i chciałbyś współtworzyć portfolio oraz sukces naszych marek, to zapraszamy. Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Junior Product Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

www.mptech.eu

W tej roli będziesz współpracował z Product Managerem w procesie tworzenia i wprowadzania nowego produktu na rynek.

Twoje zadania to:

  • wykonywanie analiz i porównań produktowych
  • monitorowanie trendów na rynku, analiza konkurencji
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
  • pozyskiwanie ofert produktów od dostawców
  • monitorowanie realizacji ustaleń z dostawcami
  • zamawianie próbek produktów
  • przygotowywanie prezentacji produktowej
  • współpraca z działem handlowym, marketingu i serwisem

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z produktem lub marketingiem produktowym (mile widziane)
  • zainteresowanie elektroniką użytkową
  • umiejętność badania potrzeb klienta
  • zdolność przewidywania trendów rynkowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • szansę na rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie różnych grup produktowych
  • możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Product Manager
  • udział w targach branżowych, konferencjach
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia

Jeśli podoba Ci się to, co robimy i chciałbyś współtworzyć portfolio oraz sukces naszych marek, to zapraszamy. Aplikuj śmiało!

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
E-commerce
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

www.sklep.mptech.eu
www.mptech.eu

Twoje główne zadania to:

  • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe
  • bieżąca analiza i modyfikacja parametrów kampanii
  • analiza działań konkurencji w kontekście akcji performance marketingowych
  • obsługa narzędzi marketing automation – Edrone
  • realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)
  • pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji

Nasze oczekiwania:

    • znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google
    • dobra znajomość Excela i zdolność analitycznego myślenia
    • wiedza z zakresu e-commerce
    • doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic
    • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Facebook Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)
    • dobra organizacja pracy, terminowość
    • samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel

Jeśli masz głowę pełną pomysłów i czujesz digitalowego bluesa, niestraszne Ci małe i duże wyzwania, aplikuj śmiało!

Oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
  • uczestnictwo w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • przyjazne środowisko i atmosferę pracy
  • pracę w zespole pasjonatów

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Specjalista ds. E-Commerce (Amazon, Allegro, eBay, Sklep internetowy)
E-commerce
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

wwwmptech.eu

Zakres zadań:

  • obsługa platform sprzedażowych – Amazon, Allegro, eBay, sklep internetowy (Magento)
  • tworzenie i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów, ofert, cenników, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
  • dbanie o atrakcyjność i aktualność oferty na platformach sprzedażowych
  • wdrażanie dodatkowych funkcjonalności wspierających sprzedaż na marketplace’ach
  • monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników

Nasze oczekiwania:

  • zaawansowana znajomość obsługi platform sprzedażowych Amazon, Allegro, eBay
  • wiedza z zakresu procesów e-commerce
  • podstawowa wiedza z zakresu SEO i optymalizacji opisów produktów
  • znajomość zasad działania algorytmów wyszukiwarek produktów na marketplace’ach – A9 i Cassini (weryfikacja podczas procesu rekrutacyjnego)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2), znajomość języka
  • niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • analityczne podejście do powierzonych zadań
  • znajomość analityki sprzedażowej (mile widziany certyfikat Google Analytics Individual)
  • umiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działań
  • komunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikami
  • dobra organizacja pracy, terminowość
  • samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel

Oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
  • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
  • przyjazne środowisko i atmosferę pracy
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Serwisant Techniczny
Dział Techniczny
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

Twój zakres obowiązków:

  • diagnozowanie usterek urządzeń
  • wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych oraz wykonywanie innych napraw
  • testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
  • rozliczanie się z pobranych części oraz ilości naprawionych urządzeń
  • tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw

Podział czasu pracy:

  • naprawa urządzeń 60%
  • diagnostyka 20%
  • raportowanie 20%

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne w dziedzinie elektroniki mile widziane
  • umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń
  • doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych w autoryzowanym serwisie będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność obsługi lutownicy kolbowej oraz lutownicy na gorące powietrze mile widziane
  • zdolności manualne i dokładność
  • znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w grupie
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym, obecnie pracujemy na pierwszą zmianę

To oferujemy

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Kierownik Działu Marketingu
Marketing
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

Twój zakres obowiązków:

  • budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
  • współpraca z innymi działami Spółki w zakresie przygotowania produktu do wprowadzania na rynek (wybór produktów i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu)
  • opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla poszczególnych marek własnych
  • wdrażanie i rozwój działań reklamowych i public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich, poszukiwanie i testowanie nowych kanałów komunikacji)
  • nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel w tym również TV (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
  • bieżące monitorowanie działań konkurencji w zakresie działań marketingowych i portfolio produktowego
  • odpowiedzialność za całość działań marketingowo-promocyjnych oraz merchandisingowych dla Klienta sieciowego w Polsce i na rynkach zagranicznych (współpraca z największymi sieciami elektromarketów, marketów oraz operatorów GSM)
  • organizowanie i nadzorowanie badań rynkowych nowych produktów i usług
  • współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
  • współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
  • planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, dobór optymalnego media-mix
  • analiza efektywnościowa działań oraz rekomendacje i modyfikacje zadań na tej podstawie
  • zarządzanie zespołem

Nasze wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania marketingiem, budowaniem marki,
  • doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii
  • marketingowej i wspierającej sprzedaż,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z implementacji narzędzi IT w marketingu i sprzedaży,
  • wysokie zdolności komunikacyjne,
  • kreatywność i otwartość na działania niestandardowe,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • zaangażowanie i inicjatywa,
  • samodzielność i samodyscyplina,
  • nastawienie na efektywność działań.

To oferujemy

  • interesującą pracę w firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym,
  • możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy,
  • samodzielne stanowisko, dużą decyzyjność,
  • pracę z największymi operatorami GSM w Polsce i za granicą, a także znanymi sieciami
  • handlowymi w całej Europie,
  • udział w międzynarodowych imprezach targowych/ wystawienniczych (formuła uzależniona od sytuacji epidemicznej)
  • stały rozwój własnych kompetencji oraz możliwość realizacji nieszablonowych pomysłów,
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, dostęp do samochodu służbowego),
  • zespół, w którym każdy jest ekspertem w innej dziedzinie, każdy realizuje swoje cele, ale razem tworzymy zgraną całość i doskonale się dogadujemy,
  • styl non korpo.

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa
  • Parking dla pracowników
  • Program rekomendacji pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Asystent/tka Działu Sprzedaży Zagranicznej
Sprzedaż
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

mptech.eu

Twoje główne zadania to:

  • utrzymywanie relacji z klientami i ich kompleksowa obsługa
  • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu
  • koordynowanie procesu realizacji zamówień
  • monitorowanie terminowości wysyłek towaru do klientów
  • udzielanie informacji klientom na temat dostępności towaru
  • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
  • obsługa elektronicznej wymiany dokumentów na poziomie zamówień, faktur, awizacji
  • wstępna windykacja należności klienta
  • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży

Nasze oczekiwania:

  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
  • doświadczenie w obszarze sprzedaży/ obsłudze klienta mile widziane
  • zainteresowanie elektroniką użytkową mile widziane
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
  • otwartość na potrzeby klienta
  • znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w grupie
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@mptech.eu,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!