Sprzedaż, logistyka, współpraca zagraniczna, marketing i wsparcie techniczne – chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe, codziennie podnosić swoje kwalifikacje i realizować ciekawe projekty?

Warranty BG

Co możesz zyskać

Styl non korpo

Każdy z nas pracuje przy całym procesie a nie tylko jego wycinku. Dzięki temu mamy holistyczne podejście i realny wpływ na finalny produkt.

Zgrany zespół

Większość naszej ekipy stanowią młodzi, otwarci i chętnie dzielący się wiedzą profesjonaliści

Rozwój zawodowy

Oferujemy możliwości rozwojowe dla chcących się specjalizować jak i chcących poznać różne obszary funkcjonowania spółki

Polski producent, nowoczesne technologie

Współtworzenie produktów, które znajdujesz na półkach największych sklepów

Dlaczego warto u nas pracować?

„Nauka, rozwój, wyzwania – to one przyświecają mojej pracy. Dzięki udziałowi w całym procesie projektowym nie zajmuję się wyłącznie wycinkiem związanym z marketingiem, mam możliwość poznania biznesu od podszewki.
Codziennie widzę, że zdobywane doświadczenie procentuje przy kolejnych, coraz większych projektach. Nie sposób popaść w rutynę!”

Agnieszka – Dział Marketingu

„Lubię wejść do sklepu i zobaczyć na półce produkt, w realizacji
którego brałem udział. Kiedy pomyślę, że kupią go tysiące osób, jestem z
siebie dumny.”

Marcin – Dział Produktu

steps

Jak rekrutujemy

steps1
1.
Wysyłasz do nas swoje CV

Wyślij do nas CV

steps2
2.
Odbierasz od nas telefon

Zadzwonimy do Ciebie by umówić się na spotkanie

steps3
3.
Zapraszamy na spotkanie

Na spotkaniu sprawdzimy czy jest miedzy nami chemia

steps4
4.
Informujemy o wyniku

Zawsze wysyłamy informację o wyniku rekrutacji

steps5
5.
Witaj na pokładzie!

Spodobaliśmy się sobie? Witaj na pokładzie!

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Dział
Specjalista ds. Kampanii Google Adwords, SEM, PPC
E-commerce
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.

www.myphone.pl

Twoje główne zadania to:

  • przygotowywanie strategii dla kampanii online realizowanych na rzecz wybranych produktów
  • samodzielne planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii Google AdWords, Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe
  • obsługa narzędzi marketing automation – Edrone, w tym tworzenie baz klientów i ich segmentacja oraz planowanie działań skierowanych do określonych grup docelowych
  • pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji
  • optymalizacja budżetów kampanii pod kątem ich efektywności i prognozowanie zwrotu z inwestycji
  • monitorowanie działań konkurencji w obrębie działań promocyjnych e-commerce i wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w obsłudze i zaawansowana znajomość narzędzi Google AdWords, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google Ads
  • zaawansowana znajomość Excela i umiejętności analityczne
  • doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • dobra organizacja pracy, terminowość
  • samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel

W zamian od nas otrzymasz:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
  • możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
  • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
  • przyjazne środowisko i atmosferę pracy
  • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Serwisant Techniczny GSM
Serwis
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.

www.myphone.pl

W tej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu naprawy urządzeń GSM.

Twoje główne zadania to:

  • diagnozowanie usterek urządzeń GSM
  • wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych oraz wykonywanie innych napraw
  • testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
  • rozliczanie się z pobranych części oraz ilości naprawionych urządzeń
  • tworzenie raportów z przeprowadzonych napraw

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne w dziedzinie elektroniki mile widziane
  • umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń
  • doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych w autoryzowanym serwisie będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność obsługi lutownicy kolbowej oraz lutownicy na gorące powietrze mile widziane
  • zdolności manualne i dokładność
  • znajomość MS Office
  • umiejętność pracy w grupie
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
  • atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
  • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym, obecnie pracujemy na pierwszą zmianę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Category Manager
Dział Zarządzania Produktami
Zobacz więcej Zobacz mniej

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM.

Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.
www.myphone.pl
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Twoje główne zadania to:

  • opracowanie strategii rozwoju dla kategorii produktowej ZABAWKI
  • zarządzanie kategorią zabawki i budowanie portfolio produktów
  • monitorowanie trendów na rynku, analiza konkurencji
  • dobór właściwych dostawców z Europy i Azji
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
  • pozyskiwanie ofert produktów od dostawców
  • przygotowywanie ofert dla Klientów Strategicznych
  • koordynowanie prac związanych z certyfikacją produktów oraz dokumentacją produktową
  • współpraca z licencjodawcami
  • monitorowanie realizacji ustaleń z dostawcami
  • zamawianie próbek produktów
  • przygotowywanie prezentacji produktowej
  • współpraca z działem handlowym, marketingu i serwisem

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku Category Managera, Product Managera lub pokrewne
  • znajomość rynku zabawek
  • znajomość przepisów oraz wymaganych norm prawnych mających zastosowanie przy wprowadzaniu zabawek na rynek Unii Europejskiej
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi sieciami z branży retail
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych
  • umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych
  • zmysł marketingowy
  • umiejętność badania potrzeb klienta
  • zdolność przewidywania trendów rynkowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i w piśmie

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
  • szansę na realizację dużych i wartościowych projektów w zakresie różnych grup produktowych
  • realny wpływ na strategię biznesową firmy
  • możliwość udziału w międzynarodowych targach branżowych, konferencjach i szkoleniach
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wsparte premiami okresowymi po osiągnięciu założonych wyników
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.
Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Jeśli wolisz kontakt bezpośredni,
napisz na adres hr@mptech.eu,
może mamy coś specjalnie dla Ciebie!