HAMMER Blade 3 – jeden z naszych popularniejszych wzmocnionych modeli – doczekał się aktualizacji do Androida 11. Co istotne, jest ona udostępniona w modelu OTA (Over the air). Ważna informacja jest taka, że upgrade dotyczy w tej chwili modeli zakupionych w polskich sklepach stacjonarnych i internetowych (na tzw. „wolnym rynku”). Aktualizacja w smartfonach zakupionym u operatorów komórkowych przewidziana jest w przyszłości.
Każdy fan mobilnych technologii i użytkownik HAMMERA zdaje sobie sprawę z tego, że aktualizacje w świecie Androida to temat trudny i skomplikowany. Naturalnie – proces wdrożenia upgrad’u jest żmudny i skomplikowany, czasem trudny do wdrożenia w kanale OTA, bądź w ogóle niemożliwy.
Wierzymy, że użytkownicy to docenią. Co trzeba zrobić, aby cieszyć się Androidem 11 na swoim Blade 3?
Użytkownik powinien otrzymać pop-up, czyli komunikat z informacją o dostępnej aktualizacji z możliwością jej pobrania. Wystarczy na taki komunikat kliknąć i zatwierdzić.
Użytkownik może też samodzielnie niejako „wymusić” aktualizację otwierając ustawienia i/lub aplikację “Aktualizacja oprogramowania”. Aktualizacja odbywa się w dwóch krokach: pobranie paczki aktualizacyjnej (1), instalacja paczki (2). Użytkownik sam wybiera moment, w którym chce rozpocząć każdy z kroków (poprzez kliknięcie w odpowiedni button).
Przypominamy, że przed wykonaniem uaktualnienia należy sprawdzić czy bateria naładowana jest w co najmniej 30%. Zaleca się użycie połączenia Wi-Fi.
Instrukcja aktualizacji OTA na przykładzie modelu myPhone FUN 5.
Dodatkowa ważna informacja jest taka, że Android 11 w Blade 3 ma wsparcie dla VoLTE (VoLTE ready) dla wszystkich operatorów komórkowych. A to oznacza szybszą i lepszą jakość połączeń głosowych.
Aktualne statusy aktualizacji w modelach HAMMER
HAMMER Energy 2 (z Androidem 9 i lub 10) | HAMMER Explorer (z Androidem 9/10) |
Możliwa aktualizacja Androida 9 do 10 jedynie stacjonarnie, po dostarczeniu modelu do serwisu mPTech* | Możliwa aktualizacja Androida 9 do 10 jedynie stacjonarnie, po dostarczeniu modelu do serwisu mPTech* |
*Szczegóły można uzyskać w kontakcie z Działem Obsługi Klienta mPTech pod numer (71) 717 74 00 (pn-pt 09:00-17:00).
O aktualizacjach Androida w innych modelach i Blade 3 zakupionych u operatorów komórkowych, będziemy informować w przyszłości.