Zamknij

Dołącz do nas!

Zapisz się do newslettera, by dostawać na bieżąco informacje o promocjach, konkursach oraz aktualnościach!

Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym - w celu potwierdzenia chęci otrzymywania newslettera, kliknij w ten link.
Twój adres e-mail jest już na naszej liście mailingowej.
Błąd połączenia!
Adres e-mail nie został dodany.

Wprowadzono niepoprawny adres e-mail

Szanujemy Twoje dane. Nie udostępniamy ich osobom trzecim i też nie lubimy spamu.
W każdym momencie możesz wyspisać się z listy.

Gwarancja

Mając na uwadze najwyższą jakość naszych produktów w dowolnej chwili możesz skorzystać z okresu gwarancyjnego korzystając z dostępnego formularza.

REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

 

Nasz asortyment to produkty o wysokim standardzie jakościowym. Do ich produkcji wykorzystywane są komponenty najwyższej jakości,będące jednocześnie najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Każdy produkt podlega systemowi kontroli jakości już podczas produkcji. Aby jeszcze bardziej dbać o jakość dostarczanych Państwu produktów stosujemy procedurę reklamacyjną, pozwalającą na ocenę zgłaszanych wad oraz ich wyeliminowanie w przyszłości.

Na każdy zakupiony u nas produkt zapewniamy okres gwarancji zgodny z jego specyfiką. Informację o warunkach udzielonej gwarancji oraz jej długości znajdą Państwo na ulotce załączonej do opakowania. Jednocześnie bardzo prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rozpatrywania Reklamacji. W przypadku wystąpienia niezgodności prosimy o przesłanie wypełnionego protokołu reklamacyjnego na adres e-mail: pomoc@myphone.pl

W ciągu dwóch dni od momentu przesłania do nas protokołu otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz jego numer RMA. Zgłoszenie reklamacyjne poza uszkodzonym towarem zawierać powinno opis występującej usterki, podbitą Kartę Gwarancyjną oraz dowód zakupu.

W chwili obecnej nie ma możliwości nadawania paczek za pomocą Paczkomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Za niedogodności przepraszamy.

Sprawdź status swojego zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (71) 71-77-400 lub na adres email: pomoc@myphone.pl

Dodatkowa gwarancja 24+ oraz 36+

Każdemu naszemu klientowi dajemy możliwość przedłużenia gwarancji na zakupione smartfony. Gwarancję mogą Państwo przedłużyć od razu w momencie zakupu lub dokupić odpowiedni pakiet oddzielnie.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dodatkowej gwarancji oraz z regulaminem napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Ubezpieczenie „Double screen”

Oferta UBEZPIECZENIE – „DOUBLE SCREEN” skierowana jest do klientów, którzy w terminie do 31 grudnia 2016 r. zakupili urządzenie CUBE LTE oraz L-Line na http://www.sklep.myphone.pl/ wraz z opcją: Ubezpieczenie „ DOUBLE SCREEN”

Ubezpieczenie gwarantuje w ciągu roku od dnia zakupu jednokrotną, bezpłatną wymianę mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza w modelu CUBE LTE oraz L-Line.

Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem ubezpieczenia „Double Screen”.

myphone_UBEZ-EKRANU_LANDING-PAGE_smartphone

Połącz się z nami i bądź na bieżąco z aktualnymi promocjami oraz aktualnościami!

Akceptuję politykę cookies
Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.
Dział Obsługi Klienta

Pon.-Pt.
w godz. 9.00-17.00
Infolinia:
71 71 77 400
E-mail:
pomoc@myPhone.pl