gwarancja_banner-tytułowy5

Ogólne warunki gwarancji

Oferujemy bezpłatny serwis door2door,
z odbiorem towaru od klienta,
przy współpracy z Pocztą Polską.

Warranty BG

Gwarancja myPhone to:

door2door
Kurier odbiera i dostarcza do ciebie naprawiony towar na koszt myPhone.
Reklamacje w punkcie sprzedaży
Możesz reklamowany produkt zostawić w punkcie sprzedaży, w którym go nabyłeś.
Naprawa w 14 dni
Od otrzymania telefonu przez serwis do wydania go kurierowi, potrzebujemy tylko do 14 dni na naprawę.
Naprawy poza gwarancyjne
Naprawy nie objęte gwarancją można wykonać u nas za dodatkową opłatą.
Gwarancja 36+
Masz możliwość rozszerzenia zakresu i wydłużenia okresu gwarancji.
Zobacz
jak zgłosić reklamację bez wychodzenia z domu

Dokumenty do pobrania