• polski

Dział Obsługi Klienta

Znajdą tu Państwo wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procesu reklamacji naszych produktów

Dbając o jak najwyższą jakość naszych usług oraz zadowolenie Klienta, dołożymy wszelkich starań aby każda zgłoszona usterka została usunięta w możliwie najkrótszym czasie. Po przyjęciu zgłoszenia do Działu Serwisowego urządzenie zostanie poddane ekspertyzie. Każdy produkt naszej Firmy posiada okres gwarancyjny zgodny z zapisem w Karcie Gwarancyjnej.

 

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rozpatrywania Reklamacji 

 

Prosimy o wybranie odpowiedniej kategorii: Klient Indywidualny lub Partner Handlowy.

 

Połącz się z nami i bądź na bieżąco z aktualnymi promocjami oraz aktualnościami!

Akceptuję politykę cookies
Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.
Dział Obsługi Klienta

Pon.-Pt.
w godz. 9.00-17.00
Infolinia:
71 71 77 400
E-mail:
pomoc@myPhone.pl